Herečka
1960Film - Dobrodružný, Krimi, Drama
Film - Drama
Film - Komedie
1959
Film - Horor, Krátkometrážní, Sci-Fi
1949
Film - Film-Noir, Krimi, Drama
1942
Film - Válečný
Film - Thriller, Válečný, Drama
1941
Ellery Queen's Penthouse Mystery
Film - Mysteriózní
1940
Meet the Stars #1: Chinese Garden Festival
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
1939
Film - Krimi, Drama
Film - Mysteriózní, Drama
1938
Film - Mysteriózní, Romantický
Film - Krimi, Drama
1937
Film - Krimi
Film - Komedie, Krátkometrážní, Muzikál
1934
Film - Romantický
Film - Krimi, Drama, Romantický
Film - Dobrodružný, Komedie, Muzikál, Romantický, Fantasy
Film - Krimi, Drama
1933
Film - Mysteriózní, Thriller
1932
Film - Dobrodružný, Drama, Romantický
Film - Dokumentární, Krátkometrážní
Film - Komedie, Krátkometrážní, Muzikál
Hollywood on Parade No. A-3: Down Memory Lane
Film - Komedie, Krátkometrážní
1931
Film - Krimi, Drama
1930
Film - Komedie, Muzikál
Film - Muzikál, Drama
Film
1929
Film - Drama
1928
Film - Komedie
Film - Drama
Film - Drama
Film - Krátkometrážní, Drama, Romantický
Film
1927
Film - Komedie, Krátkometrážní
Film - Drama, Romantický
Film - Drama
Film - Drama
Film - Mysteriózní
Film - Drama
Film - Drama
Film - Komedie, Krátkometrážní
1926
Film - Drama
Film - Komedie
Film - Western
Film - Drama
1925
Film - Komedie, Drama
Film - Drama
1924
Film - Dobrodružný, Rodinný, Fantasy, Akční
Film - Dobrodružný, Rodinný, Fantasy
Film - Dobrodružný
Film - Drama
Film - Drama
1923
Film - Drama
Film - Drama, Romantický
Film
1922
Film - Mysteriózní, Rodinný, Drama, Romantický, Fantasy
1921
Film - Drama
Film - Drama
Film - Drama, Romantický
1920
Film - Krimi, Romantický
Film - Dobrodružný, Komedie
1919
Film - Drama
Archivní záběry
2014Love Is All: 100 Years of Love & Courtship
Film - Dokumentární
„Nevidím žádný důvod, proč by Číňané nemohli líbat Angličany a naopak, a nebo proč by se mezi sebou nemohli vůbec líbat lidé jiné rasy, ...a ještě víc - proč by to měl být na plátně až takový div?"... a přesto v jejím případě to div byl. V celé její kariéře filmové herečky se stalo pouze jednou, že byla ve filmu hereckým kolegou políbena, a i to se setkalo v tehdejší Americe s nevolí. Tuto větu pronesla drobná, ve své době nejslavnější Asiatka čínsko-amerického původu. Herečka Anna May Wong, vlastním jménem Wong Liu Tsong III., která se narodila dne 3.1 1905 v Los Angeles, Kalifornie v čínské čtvrti do rodiny obchodníka.
Liu byla posedlá filmem, a tak často utíkala ze školy do kina, nebo se potulovala po ulicích. Otec ji v kině vždy našel a končilo to pokaždé stejně - tělesným trestem pro neposlušnou dceru. Ze školy prý utíkala i proto, že čínská škola, do které chodila, jí připadala barbarská a zastaralá a děti prý zde byly často bity bambusovými holemi, protože údajně postrádaly schopnost sebeovládání. Otec Liu Song však nebyl vůbec rád, když ji k filmu přivedl jeho synovec James Wong Howe - později významný kameraman.
Když jí bylo 14 let, získala svou první velkou roli v Metro Pictures po boku ruské emigrantky Ally Nazimové ve The Red Lantern - Červená lucerna z roku 1919. Vzhledem k otcově averzi k ateliérům musela nad sebou mít Liu dohled, a tak ji matka všude doprovázela a hlídala. Dospívající Liu obsadil režisér Neilan do hlavní role filmu Dinty (1920). O rok později dostává roli *Lotosového květu* v pověstném dramatu Madamme Butterfly. Nádherné kostýmy a děj byly od poloviční sekvence filmu natočeny na barevný filmový pás a Wongová předvedla podivuhodný, civilně vyspělý herecký výkon a následoval úspěch. Anna May Wong se stala obdivovanou „barevnou" herečkou poprvé v historii amerického filmu.
Ve filmech hrála buďto ženy jemné, nebo démonické, ale stereotyp námětů, který se jí dostával, ji nenaplňoval. Byla obdivována čínskou menšinou, měla obdivovatele mezi kosmopolitní americkou společností. Díky Douglasu Fairbanksovi si zahrála odlišnou roli – v pohádce Zloděj z Bagdádu (1924), hrála proradného a zrádcovského Mongola. Poté to byly snímky jako – In Old San Francisco, The Crimson City, A Trip of China Town. Anna May Wong měla velké přání - hrát moderní, nezávislé americké ženy, což se jí bohužel nikdy po celou dobu její kariéry nepodařilo hlavně kvůli rasismu v Americe.
Později, když odjela v roce 1928 do Evropy, natočila několik filmů ve Velké Británii a Německu. Debutovala na scéně londýnského divadla Old Vic s mladým začínajícím hercem Laurencem Olivierem ve hře Kavkazský křídový kruh. Začala studovat dikci a učila se zpívat a hovořit německy. Později se objevila i ve Vídni – v Rakousku a hostovala ve hře Frühling. Byla oceňována nejen za svůj talent, ale i krásný hlas a zpěv. V německém filmu se seznámila s Marlene Dietrich a herečkou-režisérkou Leni Riefenstahl. Zdokonalila se v němčině a začala se učit francouzsky. V Evropě ji vítali jako hvězdu. Tvář Anny May Wong se objevovala v časopisech nejen po Evropě, ale i celém světě mnohem častěji, než jiné herečky na podobné úrovni vykonané práce. Stala se mediální hvězdou. V té době ještě nebyl známý dabing, a tak se v Evropě stalo, že Anna natáčela jeden film v anglické, francouzské a německé verzi – šlo o film Hai Tang (1930).
Paramount Pictures nabídl Wongové luxusní smlouvu do Hollywoodu s příslibem hlavních rolí. Po návratu do USA v roce 1930 se Anna Wong objevila na Broadwayi ve hře "Na místě". Hra se stala hitem a měla 167 repríz. Poté ji převzal Paramount a film dostal název Daughter of the Dragon a Anna roli Ling Moy - 1931. Následoval snímek Dragon Lady, Anna May zde odvedla skutečně silný herecký výkon po boku s Warnerem Olandem (švédský herec), který se stal později hlavním představitelem asiatského soukromého detektiva - Charlieho Chana. Následoval její, jak sama tvrdila, nejlepší film - Shangai Express s Marlene Dietrich v roli Lily v režii von Sternberga s Oscarem za nejlepší kameru a Oscarovou nominací za režii.V roce 1935 Anna Wong zažila zřejmě největší zklamání své kariéry, kdy ji Metro-Goldwyn-Mayer odmítl dát hlavní roli ve filmové verzi: Pearl S. Buck The Good Earth a místo ní si vybral německou herečku Luise Rainer.
Rozladěná May Wong odcestovala na turné po Číně. Studovala čínskou kulturu a navštívila i rodné městečko svých rodičů. Ke konci třicátých let se spokojila s několika filmy pro Paramount Pictures, v roce 1938 When Were You Born – Mei Lei, rok 1939 King of Chinatown – doktorka Mary Ling, 1939 Island of Lost Men – King Ling. Po vypuknutí války a účasti USA ve II. světové válce se snažila ve svých rolích zobrazit vztah Číňanů a Američanů jen v tom nejlepším světle ve filmech 1942 Bombs Over Burma - role Ling Ji, Lady from Chungking 1942 role Kwai Mei. Během druhé světové války věnovala svůj čas a nemalé finanční prostředky na pomoc čínského boje proti Japonsku.
Na veřejnost se vrátila poprvé v roce 1949 ve filmu Impact. V roce 1950 se objevila v několika televizních vystoupeních. O rok později má vlastní TV sérii - Galerie Madame Liu-Tsong (hrála ženu-detektiva – paní Liu), první americký televizní seriál Asio-Američanky. Začala také plánovat svůj návrat k filmu, který se uskutečnil snímkem Flower Drum Song. Do roku 1961 však získala příležitost hlavně v televizi a v TV seriálech - Mike Hamer, Climax, Dobrodružství v ráji, The Live and Legend of Watt Earp, Portrait in Black. K poslední práci před kamerou ji pozvala herečka Barbara Stanwyck v TV sérii Dragon by the Trial, role A-Shing – 1961.
Anna ve svém životě trpěla záchvaty hluboké deprese. Z nich vyplývá i její alkoholismus, kterému nakonec podlehla. Zemřela na cirhózu jater ve svém domě 2. 2. 1961 ve věku 56 let ve spánku. Anna May Wong se stala ve své době i po ní ztělesněním asijské krásy a ženskosti i pro další generaci amerických a evropských diváků.