Scénograf/ka
2022Seriál - Drama
2005
Seriál - Krimi, Mysteriózní
2003
Film - Drama
1992
Film - Hudební, Drama, Romantický
Po studiích architektury na VUT v Brně a ČVUT v Praze absolvoval na AVU obor architektura. Jako filmový scénograf začal koncem osmdesátých let spoluprací na filmech Nedosněné snyViktora Polesného, HoupačkaVěry Plívové-Šimkové či Dva lidi v ZOOMarie Poledňákové. Scénickými návrhy se podílel na projektu „Cinelabyrinth Ósaka 90“ Radúze Činčery a historickém seriálu Františka FilipaNáhrdelník.
Na výtvarném zpracování dramatické Šostakovičovy opery „Lady Macbeth Mcenského újezdu“, příběhu z ruského venkova, v roce 1991 spolupracoval s režisérem Petrem Weiglem. Pro svět reklamy vytvořil na tři stovky scénických návrhů ve spolupráci s produkcemi u nás i v zahraničí, například s režiséry Timem Burtonem (Timex), Wimem Wendersem (Cadillac), Tarsemem Singhem (GMC Envoy), Miroslavem Ondříčkem, Vilmosem Zsigmondem (Siemens), Ivanem Zachariášem (Pepe Jeans) a mnoha dalšími.
Výtvarně se také podílel na videoklipech Boba Sinclara, Erica Serry, japonské Utady či skupiny Kryštof (Lolita). Ve svých scénických návrzích akcentuje výtvarnou expresi daných prostředí.